اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:
- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به طیف نور از طریق تلفن ،ایمیل و یا صندوق صوتی اطلاع داده شود .
-اگر ایراد فنی در نگاه اول قابل تشخیص باشد، باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به طیف نور از طریق تلفن ،ایمیل و یا صفحه تماس با ما اطلاع داده شود .
- این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری ( شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) را شامل میشود.
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:
- آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش طیف نور از طریق تلفن، ایمیل یا صفحه تماس با ما اطلاع داده شود.
اگر در اثر حمل و نقل، موجب آسیب دیدگی کالا شده باشد:
- آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش طیف نور اطلاع داده شود.
- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و طیف نور تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
- کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش طیف نور ارسال شود.
- در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به طیف نور بازگردانده شود.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:
- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات طیف نور (شماره تلفن 09379494681) اطلاع داده شود.
- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز ، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد ضمن اینکه در این حالت هزینه های ارسال و برگشت کالا بعهده مشتری می باشد.
در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که
- در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد
- از آن استفاده نشده باشد