لامپ هالوژن ال ای دی 7 وات مات پارسه شید

H0030
رنگ نور:
388,000ریال
لامپ هالوژن ال ای دی 7 وات مات پارسه شید

لامپ هالوژن ال ای دی 7 وات مات پارسه شید

 

این تنوع از لامپ های هالوژنی پارسه شید می تواند برای شما عزیزان انتخابی بسیار مناسب برای طراحی و دکوراسیون محیط داخلی باشد و شما را در بهتر شدن محیط و دکوراسیون کمک کند چرا که نورپردازی یکی از اصلی ترین نکات مهم در طراحی دکور محیط ها می باشد. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما لامپ هالوژن ال ای دی 7 وات پارسه شید است که در زیر نیز به بررسی ویژگی های آن خواهیم پرداخت تا شما عزیزان بتوانید با آگاهی و اطلاعات کافی خرید خود را انجام دهید


مشخصات فنی لامپ هالوژن ال ای دی 7 وات پارسه شید

  • لامپ پارسه شید ۷ وات طراحی ساده و شیکی دارد و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد

  • طول عمر بالای لامپ پارسه شید هالوژنی باعث شده است که یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن برای انتخاب این نوع لامپ باشد. طول عمر این مدل لامپ پارسه شید چیزی معادل ۲۵ هزار ساعت است .

  • لامپ ال ای دی هالوژنی پارسه شید در دو رنگ آفتابی و مهتابی به دست مصرف کنندگان می رسد تا مصرف کننده مطابق با سلیقه خود و دکوراسیون محیط رنگ لامپ را انتخاب نماید.

  • لامپ ۷ وات پارسه شید بر پایه مدل GU10 است که به آن پایه استارتی نیز گفته می شود و نور دهی بالایی دارد و نور آن معادل لامپ ۴۵ وات رشته ای است. به طور تخصصی تر نوردهی این لامپ پارسه شید ۴۲۰ لومن در رنگ آفتابی و ۴۵۰ لومن در رنگ مهتابی است

  • ابعاد این لامپ ال ای دی ۴۵  × ۵۵ میلی متر است .

با توجه به موارد ذکر شده در بالا و ویژگی های این مدل لامپ اکنون شما عزیزان می توانید با خیال راحت و طبق نیاز خود خرید کنید و هم چنین اگر نیاز به مشاوره بیشتر و تخصصی تر داشتید با یکی از راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با متخصصان گروه طیف نور در ارتباط باشید تا خریدی هوشمندانه را تجربه کنید.

مشخصات فنی لامپ هالوژن ال ای دی 7 وات مات پارسه شید

مشخصات
مشخصات فنی
وزن 40گرم
جنس بدنه چراغ ABS
سایر توضیحات لامپ هالوژن بدون سوکت می باشد
نشان استاندارد
رنگ سفید
رده انرژی َA+
برند پارسه شید
مدت گارانتی 12 ماه
کلاهک/اتصال GU10
توان 7 وات
منبع نور LED SMD
شکل هالوژن
رنگ نور سفید, آفتابی
دمای رنگ 3000K, 6500K
شاخص نمود رنگ 70<
شارنوری 340LM
ابعاد 45x50mm

همه ی ما می دانیم نورپردازی از اصلی ترین اصول طراحی دکوراسیون محیط پیرامون می باشد. در همین جهت مجموعه طبف نور محصولات شرکت های معتبر را گردآوری کرده تا بتواند رضایت مشتریان را جذب کند.
فروشگاه طیف نور علاوه بر فروش محصولات روشنایی و الکتریکی سعی دارد مناسب ترین قیمت و مشاوره تخصصی نورپردازی رایگان را نیز به مشتریان ارائه دهد. همچنین شما را برای خریدی مطمئن راهنمایی نماید.
مهم ترین دستاورد مدت ها تلاش تیم ما رضایت مشتریان عزیزمان می‌باشد که با ارزش ترین سرمایه ما محسوب می شود .

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×