پنل آیفون تصویری سیماران مدل فوژان تصویری کارتی 1 تا 14 واحدی

تعداد واحد:
19,800,000ریال
پنل آیفون تصویری سیماران مدل فوژان تصویری کارتی 1 تا 14 واحدی

پنل آیفون تصویری سیماران مدل فوژان تصویری کارتی 

پنل تصویری سیماران مدل فوژان  که در دو مدل ساده و کارتی به بازار عرضه می شود از اولین پنل هایی است که شرکت سیماران تولید و به بازار عرضه کرده است این پنل که در بالا مشاهده می کنید از نوع مدل فوژان کارتی است که در ادامه به بررسی ویژگی های ظاهری و فنی این محصول خواهیم پرداخت.

مهمترین وجه تمایز این محصول نسبت به مدل ساده فوژان این است که می توان تنها با استفاده از کارت RFIDو یا تگ دربازکن جاسوئیچی تنها با نزدیک کردن آن به پنل سیماران به راحتی درب ورودی را باز کرده و دیگر نیازی به کلید نخواهد بود .

 سوالی که پیش می آید این است که اگر این کارت گم شود چه راه حلی برای این مشکل وجود خواهد داشت؟ در این حالت شما تنها با استفاده از مستر کارت می توانید کلیه کارت ها را حذف کرده و دوباره تعریف کنید با این کار فرکانس جدید برای تمامی کارت ها تعریف شده و کسی نمی تواند با کارت گمشده درب شما را باز کند این در حالی است که در مدل‌های بدون کارتخوان شما مجبور به تعویض کلیدها و مغزی قفل درب هستید .

لازم به ذکر است که پنل تصویری مدل فوژان کارتخوان دارای قابلیت تعریف ۲۰۰۰ کارت یا تگ مجزا می‌باشد این محصول به صورت توکار نصب شده و توسط چهار رشته سیم با قطبیت مثبت و منفی می باشد.

طراحی ظاهری این پنل دارای شکل مستطیلی و رنگ نقره ای که تم اصلی محصولات سیماران می باشد و از ۱ تا ۱6 واحد را می تواند پشتیبانی کند.بدنه این محصول از فلز آلومینیوم یکپارچه و آبکاری شده ساخته شده و مجهز به بارانگیر اکسترود شده آلومینیومی است که این پنل را در برابر تغییرات جوی اعم از باران و گرد و غبار و گرما محافظت می‌کند .

پنل تصویری سیماران مدل فوژان کارتی دارای نسل جدید دوربین رنگی ۱.۳ اینچ  CMOSکه تصاویری با کیفیت و رزولوشن بالا به کاربران ارائه می کند همچنین این دوربین مجهز به محافظی از جنس  PETمی باشد که همواره آن را در برابر برخورد دست یا اشیا به دوربین مقاوم می سازد .

از ویژگی های جالب این دوربین می‌توان به قابل تنظیم بودن به چهار طرف اصلی را نام برد که باعث ایجاد زاویه دید گسترده تر می شود .

همچنین دارای سیستم قوی دید در شب با استفاده از  WHITE LEDمی باشد که تصاویر با کیفیتی را برای کاربر فراهم آورده و با دارا بودن صفحه کلید نورانی استفاده اشخاص را در شب تسهیل می کند .میکروفون پنل زیر دوربین قرار گرفته که با استفاده از پتانسیومتر های قرار گرفته شده در برد میتوان صدای میکروفون را تنظیم کرد .

امیدواریم با توجه به موارد ذکر شده در بالا و بررسی ویژگی‌های پنل سیماران مدل فوژان کارتی توانسته باشیم شما را در انتخاب محصول دلخواهتان راهنمایی کرده باشیم همچنین شما عزیزان می توانید با متخصصین گروه طیف نور در صورت نیاز به مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر به صورت رایگان در ارتباط باشید تا با خیال راحت خرید خود را انجام داده و تجربه یک خرید عالی را داشته باشید.

مشخصات فنی پنل آیفون تصویری سیماران مدل فوژان تصویری کارتی 1 تا 14 واحدی

مشخصات
مشخصات فنی پنل
صفحه نمایش ندارد
نوع تصویری
سیستم نصب 4 رشته سیم با قطبیت (مثبت و منفی)
کارتخوان دارد
دمای عملکرد -25° ... +70°
ساختار نصب توکار
صفحه کلید نورانی دارد
تغذیه 14v AC-150mA
فرکانس پویش افقی :15/625کیلوهرتز - عمودی :50هرتز
مشخصات فنی
مدت گارانتی 30 ماه
سایر محصولات مرتبط با این محصول
این کالاها قبلا توسط مشتریان خریداری شده اند

همه ی ما می دانیم نورپردازی از اصلی ترین اصول طراحی دکوراسیون محیط پیرامون می باشد. در همین جهت مجموعه طبف نور محصولات شرکت های معتبر را گردآوری کرده تا بتواند رضایت مشتریان را جذب کند.
فروشگاه طیف نور علاوه بر فروش محصولات روشنایی و الکتریکی سعی دارد مناسب ترین قیمت و مشاوره تخصصی نورپردازی رایگان را نیز به مشتریان ارائه دهد. همچنین شما را برای خریدی مطمئن راهنمایی نماید.
مهم ترین دستاورد مدت ها تلاش تیم ما رضایت مشتریان عزیزمان می‌باشد که با ارزش ترین سرمایه ما محسوب می شود .

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×