ترانس 1.5 آمپر تصویری سوزوکی

3,430,000ریال
ترانس 1.5 آمپر تصویری سوزوکی

 ترانس 1.5 آمپر تصویری سوزوکی

شرکت سوزوکی علاوه بر تولید آیفون در ساخت و تولید لوازم جانبی و سایر محصولات مرتبط با ایفون نقش پررنگی دارد،‌ یکی از این تجهیزات مهم و کاربردی که بدون آن عملا آیفون تصویری قادر به کارکرد نیست منبع تغذیه یا همان ترانس آیفون تصویری سوزوکی است که با انتقال جریان برق اصلاح شده به ساختمان از سوختن و یا خراب شدن پنل زنگ دم دری صفحه نمایش رنگی جلوگیری می کند.

مشخصات ظاهری و فنی ترانس آیفون سوزوکی

منبع تغذیه سوزوکی دارای بدنه مستطیل شکل با کمی انحنا در قسمت پایینی است و از دو قسمت مجزا تشکیل شده است قسمت بالای به رنگ سفید بوده و محل اصلی قرار گرفتن تجهیزات فنی ترانس است و لوگوی تجاری برند سوزوکی بر روی آ‌ن بصورت حکاکی شده است. قسمت انتهایی ترانس دارای درپوش شیشه ای متحرک و به رنگ مشکی است که سیستم های الکترونیکی در آن جا گرفته است و حالت متحرک بودن آن برای دسترسی آسان به خازن و سیم کشی ترانس است تا در هنگام سوختن به راحتی قابل تعمیر یا تعویض باشد.
اندازه مناسب این ترانس سبب شده تا به راحتی در پشت پنل یا هر فضایی قابل نصب باشد و به اصلاح سازی جریان برق بپردازد به طورکلی منبع تغذیه ولتاژ220 تا 230 ولت شهری را دریافت و آن را به 12 ولت مناسب برای صفحه نمایش رنگی و پنل زنگ دم در تبدیل م کند تا از سوختن ترانس،‌ آیفون تصویری و پنل آن جلوگیری کند، این بهینه سازی در ترانس توسط خازن انجام می گیرد و در صورت به وجود امدن نوسان برق شدید با سوختن خازن هیچگونه آسیبی به دستگاه الکترونیکی خریداری شده وارد نشود.
ترانس آیفون تصویری سووکی در دو مدل 1 آمپر و 1.5آمپر تولید می شود و هر یک از این دو مدل کاربرد متفاوت دارد به عبارت دیگر از ترانس یک آمپر برای قفل های معمولی زنجیری استفاده می شود در حالی که از ترانس 1.5آمپر آیفون تصویری سوزوکی در ساختمان های که قفل برقی در آنها نصب شده کاربرد دارد.
برای تأمین ولتاژDC و AC پنل های آیفون تصویری سوزوکی و همچنین دکودر پنل دیجیتال از ترانس دربازکن سوزوکی استفاده می شود البته در سری جدی پنل های سوزوکی دیگر نیازی به اتصال ولتاژDC نیست و فقط کافیست ولتاژAC به ترمینال پنل متصل می گردد.

گارانتی ترانس برق سوزوکی

برند سوزوکی لوازم جانبی و تجهیزات آیفون تصویری تولیدی خود را هم مانند سایر محصولات خود با گارانتی 36 ماهه ارائه می دهد که شامل یک سال گارانتی تعویض و دو سال گارانتی خدمات در محل می باشد.

مشخصات فنی ترانس 1.5 آمپر تصویری سوزوکی

مشخصات
مشخصات فنی
ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت
جنس بدنه PVC ABS
مدت گارانتی 36 ماه
ابعاد ۸CM

همه ی ما می دانیم نورپردازی از اصلی ترین اصول طراحی دکوراسیون محیط پیرامون می باشد. در همین جهت مجموعه طبف نور محصولات شرکت های معتبر را گردآوری کرده تا بتواند رضایت مشتریان را جذب کند.
فروشگاه طیف نور علاوه بر فروش محصولات روشنایی و الکتریکی سعی دارد مناسب ترین قیمت و مشاوره تخصصی نورپردازی رایگان را نیز به مشتریان ارائه دهد. همچنین شما را برای خریدی مطمئن راهنمایی نماید.
مهم ترین دستاورد مدت ها تلاش تیم ما رضایت مشتریان عزیزمان می‌باشد که با ارزش ترین سرمایه ما محسوب می شود .

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×